FAQ – Najčastejšie otázky

INPRODUCTS impregnácia

 

NANOPROTECH technické spreje

 

GNP autokozmetika a starostlivosť o zbrane

 

Otázky týkajúce sa objednávok

 


 

INPRODUCTS impregnácia

 

Aký je rozdiel medzi jednotlivými impregnáciami?

Impregnácie rozdeľujeme podľa typu použitia, ktorý je uvedený už v ich názve – na obuv, kožená obuv, outdoor odevy, kožené odevy, textilné sedačky, kožené sedačky, stany a batohy (na syntetické materiály) a pracovné odevy (odpudzujúce agresívne chemikálie). Každá impregnácia sa líši koncentráciou nanočastíc tak, aby najlepšie vyhovovala konkrétnemu účelu.

Ako impregnáciu aplikovať, aby dokonale fungovala?

Funkčnosť impregnácií závisí od správnej aplikácie. Návod nájdete na zadnej strane každej impregnácie alebo tu v manuáloch.

Nenaruší impregnácia priedušnosť materiálu?

Kremík má miniatúrne otvory, cez ktoré prejdú iba molekuly O2, ktoré sú oveľa menšie ako molekuly vody. Impregnácia preto nenaruší prirodzenú priedušnosť žiadneho materiálu.

Aká je spotreba impregnácie a akú plochu ňou môžem ochrániť?

Bežná spotreba impregnácie je 25 až 100 ml na 1 m². Prečo taký veľký rozptyl? Každý materiál má inú nasiakavosť, preto sa líši aj množstvo impregnácie. Nasiakavejší povrch absorbuje viac roztoku, menej nasiakavý menej. Výnimkou môžu byť napríklad syntetické vlákna, ktoré majú veľmi nízku nasiakavosť. Aby sa nepriepustná ochranná vrstva, potrebná na ich impregnáciu, vôbec vytvorila, spotrebujeme väčšie množstvo roztoku.

Potrebujem viac ako 5 litrov impregnácie, ako mám postupovať?

Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom e-mailu info@inproducts.sk alebo volajte na mobil +420 778 544 000. K dispozícii sme každý pracovný deň od 9:00 do 16:00 hod.

Ako sa vaša impregnácia líši od iných?

Väčšina impregnácií obsahuje škodlivé chemické látky a väčšinou nevyužíva technológiu nanočastíc. Naše impregnácie sú tvorené nanočasticami kremíka, ktoré sa bežne vyskytujú v prírode. Vďaka tomu nie je impregnácia agresívna voči žiadnym materiálom, je bezfarebná, bez zápachu a má unikátnu funkčnosť.

Sú impregnácie neškodné pre prírodu a ľudské zdravie? Musím si počas aplikácie chrániť dýchacie cesty?

Impregnácie sú zložené z prírodných nanočastíc kremíka. Vďaka tomu je roztok zdravotne neškodný a nenarušuje prirodzenú funkciu dýchacích ciest, ktoré si preto nemusíte chrániť rúškom, respirátorom ani maskou. Kartu bezpečnostných údajov na stiahnutie nájdete na konci stránky každého výrobku. 

Pri nesprávnej aplikácii nepoškodí impregnácia impregnované veci?

Impregnácia vďaka prírodným nanočasticiam kremíka nie je agresívna voči žiadnym materiálom – nasiakavým ani nenasiakavým.

Prečo by som mal impregnovať aj nepremokavú membránu, napríklad Gore-Tex, nezničí ju to?

Odevy aj obuv z membrán, ako je Gore-Tex, sú síce nepremokavé, ale časom sa opotrebovávajú a stráca svoju funkčnosť. Naša impregnácia tak šetrí samotnú membránu, a tým aj výrazne predlžuje jej životnosť. Gore-Tex má nad sebou ešte dve doplňujúce vrstvy –jednu ochrannú a vonkajšiu, odolnú proti oderu. Impregnácia sa tak vôbec nedostane na Gore-Tex membránu a preto ju nemôže ani poškodiť.

Impregnácia exspirovala, bude ešte fungovať?

Ideálna lehota spotreby impregnácií je dva roky. Aj po tomto čase impregnácie ešte istý čas fungujú, ale postupne, keďže sa z nich nanočastice vyparujú, ich funkčnosť klesá.

Obuv alebo oblečenie som naimpregnoval, ale aj tak premoklo. Prečo?

Nezúfajte. Pri aplikácii ste pravdepodobne nepostupovali presne podľa pokynov. Skúste prípravok aplikovať ešte raz podľa návodu, ktorý nájdete na zadnej strane každej impregnácie alebo pod týmto odkazom. Ak si nie ste istí, ako správne produkt použiť, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu info@inproducts.sk mobilu +420 778 544 000. K dispozícii sme každý pracovný deň od 9:00 do 16:00.

Keď obuv alebo oblečenie vyperiem, musím ho znova naimpregnovať?

Impregnácia vydrží až päť pracích cyklov. V prípade, že pri praní použijete aviváž, ochranu tým výrazne znížite a impregnáciu treba opakovať.

Keď nebudem obuv alebo oblečenie používať, vydrží impregnácia dlhšie ako avizované 3 mesiace?

Bohužiaľ nie, pretože kremíková vrstva sa po troch mesiacoch začne samovoľne vyparovať a impregnácia tak z povrchu úplne zmizne.

Prečo by som mal impregnovať kožu,  nestačí ju navoskovať?

Na lesklú prírodnú kožu máme špeciálnu impregnáciu – zmes našej klasickej impregnácie a vosku. Kožu nielen naimpregnujete, ale voskom ju zároveň vyživíte a ochránite pred popraskaním a starnutím! Pre lepší účinok odporúčame roztok vtrieť špongiou do kože.

V prípade ošetrenia prírodnej kože ju mám najprv navoskovať a potom ju naimpregnovať, alebo to mám urobiť opačne?

Aby bola impregnácia účinná, roztok musí do kože vsiaknuť. Je to kľúčové, aby sa nanočastice kremíka prichytili, mohli vykryštalizovať a vytvoriť jednu nepriepustnú vrstvu. Ak by ste pred impregnáciou aplikovali ešte iný druh krému alebo vosku, zabránili by ste roztoku vsiaknuť sa do obuvi a nanočastice by sa nemali na čo prichytiť –  impregnácia by nefungovala. Pri opačnom postupe – ak najprv impregnujete a potom krémujete – by sa nemala funkčnosť impregnácie narušiť. Najjednoduchší spôsob je preto použiť našu špeciálnu impregnáciu na kožu, ktorá obsahuje voskovú prímes a pri aplikácii tak zároveň impregnuje aj voskuje.

Aké je zloženie impregnácií a ako nanočastice fungujú?

Impregnácia je zložená z nanočastíc kremíka a vody. Voda funguje len ako prenášač nanočastíc na povrch a napomáha rozvrstviť nanočastice po celej ploche materiálu. Nanočastice kremíka sa vyskytujú voľne v prírode a používajú sa v mnohých odvetviach. Ich výhodou je zdravotná bezchybnosť, žiadny zápach a vysoká účinnosť. Nanočastica po dopade na povrch materiálu začne kryštalizovať – zväčší sa, spojí sa s ďalšími nanočasticami a spoločne vytvoria jeden neviditeľný a nepriepustný film, cez ktorý preniknú len molekuly vzduchu, vďaka čomu sa zachová priedušnosť materiálu.

Sú impregnácie určené na kožu vhodné na všetky typy kože?

Keďže impregnácie na kožu obsahujú aj vosk, sú určené iba na lesklú prírodnú kožu. Na brúsenú kožu alebo koženku odporúčame použiť našu klasickú impregnáciu.

Kde nájdem hodnotenie vašich impregnácií?

Referencie nájdete na našom webe pri jednotlivých produktoch, na porovnávači Heureka.sk, testovanie na Testuj.to alebo na našej fanúšikovskej stránke na Facebooku.

Môžem chrániť aj povrchy, ktoré nie sú nasiakavé?

Bohužiaľ nie, pretože roztok musí vsiaknuť do materiálu, aby sa nanočastice mohli čo najlepšie prichytiť a vytvoriť nepriepustnú vrstvu priamo v štruktúre materiálu. Na pevných povrchoch ako sú drevo, betón, železo, plast nebo sklo nebude impregnácia vôbec fungovať.

 

 


 

NANOPROTECH technické spreje

 

Nie je to vysoká cena za mazivá? Oplatí sa mi vôbec sprej kupovať?

Na rozdiel od iných olejov obsahujú naše spreje NANOPROTECH častice, ktoré ochránia predmety podľa špecifikácie spreja – mechaniku pred koróziou, bicykel pred prichytávaním nečistôt, elektroniku pred skratom alebo zbrane pred priľnutím povýstrelových splodín. Efekt vydrží až 1 rok od aplikácie. Z hľadiska výroby je inovatívna technológia náročnejšia a to sa premieta do ceny výrobku. Za naše výrobky však ručíme a sme presvedčení, že okrem spokojnosti vám prinesú predĺženie životnosti danej mechaniky a ušetríte tak peniaze za opravy.

Ako sprej správne aplikovať?

Účinnosť našich produktov závisí od správnej aplikácie. Po nástreku oleja ho nechajte pôsobiť najmenej 15 minút, potom suchou handričkou zotrite prebytočný roztok a nečistotu. Nanočastice sa dostanú do štruktúry materiálu, vyčistia zvyšné nečistoty a vytvoria ochranu. Po zotretí bude súčiastka nielen čistá, ale zároveň chránená pred koróziou a priľnutím ďalších nečistôt.

Čím sú spreje natlakované a ako mám so sprejom bezpečne manipulovať?

Spreje sú plnené propán-butánom, preto s nimi manipulujte opatrne. Chráňte ich pred teplom, horúcimi povrchmi, iskrami, otvoreným ohňom. Uchovávajte mimo dosahu detí. Viac o bezpečnom zaobchádzaní nájdete v bezpečnostnom liste, ktorý je na konci stránky jednotlivých produktov. Ak tam náhodou nie je, vyžiadajte si ho prostredníctvom nášho e-mailu info@inproducts.sk.

Olej exspiroval, bude ešte fungovať?

Sprej bude fungovať aj po uplynutí päťročnej lehoty, môže sa však stať, že z nádobky pomaly začne unikať propán-bután, ktorý roztoku zaručuje hnaciu energiu.

Prečo nemáte oleje v kvapkadlách?

Vieme, že kvapkadlo je najlepší spôsob, ako naniesť olej presne tam, kam treba, a zároveň ním neplytvať. Obal s kvapkadlom je však drahší a zvýšil by cenu produktu. Náš sprej je jedinečný aj v tom, že ho možno dávkovať aj jemným stlačením tlačidla. Sprej spoľahlivo strieka pod ľubovoľným uhlom. Sme presvedčení, že tieto výhody plne kompenzujú absenciu kvapkadiel.

Ako skontrolovať bezpečnosť sprejov?

Kartu bezpečnostných údajov na stiahnutie nájdete na konci stránky každého produktu. Ak tam náhodou nie je, napíšte nám na info@inproducts.sk a my vám ho obratom zašleme.

Kde môžem nájsť recenzie vašich sprejov?

Všetky naše recenzie nájdete na stránkach produktov alebo na porovnávači Heureka.sk. Stačí napísať do vyhľadávača názov produktu. Recenziu nášho e-shopu nájdete tu.

Mám záujem o viac ako 5 litrov spreja, ako mám postupovať?

Kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu info@inproducts.sk alebo mobilu +420 778 544 000. K dispozícii sme každý pracovný deň od 9:00 do 16:00 hod.

Dokáže sprej odolávať extrémnym teplotným výkyvom, akú sú napríklad pri motorových vozidlách?

Áno, spreje sú navrhnuté tak, aby odolali teplotám od -80 °C do 160 °C.

 

 


 

 

GNP autokozmetika a starostlivosť o zbrane

 

Čím sa vaša autokozmetika líši od iných produktov?

Naša autokozmetika je zameraná tak, aby bolo jej používanie jednoduché a pri jej aplikácii nedošlo k poškodeniu laku, skla ani plastovej lišty vozidiel. Balenie obsahuje aj jednorazové rukavice, špongie či utierky z mikrovlákna, preto vám na očistenie a ošetrenie vozidla bude stačiť len pár minút.

Nepoškodí mi vaša autokozmetika lak vozidla?

Nemusíte mať obavy, nepoškodí. Produkty nie sú agresívne pre žiadne materiály.

Prečo majú GNP Tekuté stierače krémovú konzistenciu?

Aby sme dosiahli čo najlepší účinok, ktorý vydrží mesiace, potrebovali sme veľkú koncentráciu prípravku. To vodný roztok nespĺňa. Krém možno naniesť vo väčšom množstve.

Keď umyjem auto wapkou, zmyje aj vašu autokozmetiku?

Áno, pretože umývanie wapkou je veľmi efektívne a tlak vody je taký silný, že zmyje aj autokozmetiku.

Keď umyjem auto v autoumyvárni, zmyje sa aj vaša autokozmetika?

Závisí to od druhu čistiacich prostriedkov, ktoré autoumyváreň používa. Štandardne by všetky autoumyvárne mali používať šetrné šampóny, ktoré našu ochranu nezmyjú. Bohužiaľ, často sa stáva, že používajú veľmi agresívnu chémiu, ktorá nielen odstráni ochranu, ale môže poškodiť aj lak.

Ako si môžem overiť bezpečnosť jednotlivých produktov?

V spodnej časti každej strany výrobku nájdete kartu bezpečnostných údajov na stiahnutie. Ak tam nie je, napíšte nám na info@inproducts.sk a my vám ju okamžite zašleme.

Kde nájdem recenzie produktov značky GNP?

Všetky recenzie nájdete na stránkach produktov alebo na porovnávači Heureka.sk. Stačí zadať názov výrobku do vyhľadávania. Recenziu nášho e-shopu nájdete tu.

V minulosti ste mali širšiu ponuku čistidiel. Prečo ich nemôžem nájsť v e-shope?

Vzhľadom na dlhodobo nízky predaj našich čistiacich prostriedkov pre domácnosť sme sa rozhodli ukončiť ich výrobu a predaj. Viac informácií nájdete tu.

 

 


 

 

Otázky týkajúce sa objednávok

Ako sa môžem zaregistrovať?

Vpravo hore uvidíte ikonku „Prihlásenie“. Keď sa zobrazí okno, vyberte možnosť „Nová registrácia“. Vyplňte svoje údaje a kliknite na „Registrovať“.

Zabudol som heslo. Čo mám robiť?

Vpravo hore uvidíte ikonku „Prihlásenie“. Keď sa zobrazí okno, vyberte možnosť „Zabudnuté heslo“. Zadajte e-mail, ktorým ste sa registrovali, a my vám pošleme odkaz na nastavenie hesla.

Prečo sa mám zaregistrovať vo vašom e-shope?

Po registrácii budete mať úplný prehľad o všetkých svojich objednávkach a možnosť sledovať stav doručovanej zásielky. Budete mať prehľad aj o svojich hodnoteniach a diskusiách pri produktoch. Okrem toho sa zapojíte do nášho vernostného programu, výšku zľavy môžete sledovať aj vo svojom profile.

Niektorý z krokov v objednávke ma nechce pustiť ďalej. Čo mám robiť?

Skontrolujte, či nepoužívate problematický webový prehliadač. Tým býva spravidla Internet Explorer. Odporúčame používať Chrome, Mozilla Firefox alebo Safari. Ak problém pretrváva, kontaktujte nás prostredníctvom info@inproducts.sk alebo mobilu +420 778 544 000. K dispozícii sme každý pracovný deň od 9:00 do 16:00 hod. Každý problém vyriešime tak, aby ste boli maximálne spokojní.

Zľavový kupón nefunguje, čo mám robiť?

Kontaktujte nás prostredníctvom info@inproducts.sk alebo mobilu +420 778 544 000. K dispozícii sme každý pracovný deň od 9:00 do 16:00 hod.

Ako dlho potrvá, kým tovar dostanem?

Pri každom výrobku nájdete najbližší možný termín dodania. Väčšinou je to do troch pracovných dní, podľa výberu kuriéra.

Nepodarilo sa mi uhradiť objednávku on-line, čo mám robiť?

Platobná brána môže mať technický problém, s ktorým, bohužiaľ, momentálne nemôžeme nič urobiť, pretože ide o problém na strane sprostredkovateľa platobnej brány. Ak zaznamenáme objednávku, ktorá nie je zaplatená, posielame zákazníkovi e-mailom platobné údaje, aby mohol objednávku zaplatiť prevodom, prípadne zákazníka kontaktujeme aj telefonicky.

Objednávku som zaplatil, ale objednávka je stále v stave „neuhradená“, čo mám robiť?

Prevod peňazí na náš účet môže istý čas trvať, preto počkajte minimálne jeden pracovný deň. Ak sa stav objednávky ani potom nezmení, zavolajte na +420 778 544 000 alebo napíšte na info@inproducts.sk.

Čo mám robiť, keď mi tovar nedošiel, prišiel poškodený alebo ho chcem vrátiť či vymeniť?

Podrobné informácie o reklamácii nájdete tu, alebo nám zavolajte na +420 778 544 000 či napíšte na info@inproducts.sk. Vaše problémy vyriešime tak, aby ste boli maximálne spokojní.

Čo sa stane po dokončení objednávky?

Najprv dostanete e-mail s poďakovaním za objednávku a prehľadom objednaného tovaru s vašimi osobnými údajmi, ktoré ste uviedli v objednávke. Hneď ako bude objednávka uhradená, objednávku skompletizujeme a ešte v ten deň (alebo maximálne ten nasledujúci) odovzdáme kuriérovi. O stave zásielky vás budeme informovať e-mailom.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Ak ste registrovaní v našom e-shope, môžete svoje objednávky sledovať vo svojom profile. Ak zaregistrovaní nie ste, o stave zásielky vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

Môžem predávať vaše produkty vo svojom obchode?

Kontaktujte nás prostredníctvom info@inproducts.sk alebo mobilu +420 778 544 000. K dispozícii sme každý pracovný deň od 9:00 do 16:00 hod.

Hlavní kategorie

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie